Leaders Seminar Spring 2017

18869908_10211477662211055_1458770269_o.jpg

Την Κυριακή 28/05/2017 βρεθήκαμε στην ΗΥΡ μία ομάδα εικοσί νέων και συζητήσαμε, παίξαμε και δημιουργήσαμε. Μιλήσαμε για μαγικές στιγμές από τα προγράμματά μας αλλά και για στιγμές δυσκολίας. Συνεργαστήκαμε, δουλέψαμε τις δεξιότητές μας, ήρθαμε κοντά και κυρίως αλληλεπιδράσαμε. Παρακάτω μπορείτε να διαβάσετε τις εντυπώσεις των συμμετεχόντων:

«Σήμερα έμαθα για τις διαδικασίες των προγραμμάτων και μου γνωστοποιήθηκαν πληροφορίες ως προς την ηγεσία ομάδας. Οι συμβουλές, τα σχόλια, η θεωρητική επίλυση πραγματικών προβλημάτων και οι δραστηριότητες στις οποίες συμμετείχαμε μου άρεσαν γιατί συμμετείχα ενεργά, με προβλημάτισαν και με ενέπνευσάν.»

«Κέρδισα μία ακόμα εμπειρία με την ΗΥΡ. Γνώρισα νέα άτομα που έχουν ως κοινό ενδιαφέρον με μένα και μοιράστηκαν μαζί μου την ενέργεια τους και τις γνώσεις τους. Οι συντονίστριες οργάνωσαν τον χρόνο, μας μετέδωσαν πληροφορίες και γνώσεις και μας άφησαν το περιθώριο να δημιουργήσουμε.»

18818293_10211477662291057_1121238758_o.jpg

«Μου άρεσε ιδιαίτερα η δραστηριότητα με τα προβλήματα που μπορούν να προκύψουν σε μία ανταλλαγή και το ρόλου του/της leader. Πολύ βοηθητικό. Πολύ καλή η δυναμική της ομάδας. Η τελευταία δραστηριότητα που η κάθε ομάδα έφτιαξε τη δική της δράση, τη βρήκα πολύ δημιουργική. Υπήρξε μία ισορροπία μεταξύ θεωρίας και δράσης. Πήρα πολλή γνώση που σίγουρα θα την χρησιμοποιήσω.»

«Με ένα μαγικό τρόπο, έμαθα τόσο σε θεωρητικό όσο και σε πρακτικό επίπεδο τι σημαίνει να είσαι leader και πώς είναι καλό να διαχειριστείς μία δύσκολη κατάσταση. Ήταν πολύ ικανοποιητικό που μας δόθηκε έτοιμη γνώση αλλά και εμείς κληθήκαμε να μπούμε στο ρόλο του leader και να δημιουργήσουμε σε πραγματικό χρόνο.»

18836550_10211477662411060_1833270776_o.jpg

«Μ’άρεσε πάρα πολύ που οι συντονίστριες έδιναν αληθινά παραδείγματα από την εμπειρία τους. Οι δραστηριότητες μπορούν εύκολα να εφαρμοστούν στην πράξη και θεωρώ ότι ήταν οι πιο κατάλληλες για ένα τέτοιο σεμινάριο. Οι εμπειρίες των συντονίστριών συνέβαλαν στο να μην γίνει καθόλου βαρετό το θεωρητικό κομμάτι. Το διασκέδασα και έμαθα.»

¨Πώς κατάφεραν σε 6 ώρες να μας μάθουν τόσα πολλά, να διασκεδάσουμε και να δημιουργήσουμε δεν μπορούσα ποτέ να το φανταστώ. Ήρθα με εμπειρία ως συμμετέχοντας σε ανταλλαγή νέων και πραγματικά δεν περίμενα να μου παρουσιαστούν τόσα πολλά επίπεδα.»

18789823_10213147112859325_1958830172_o.jpg

«Έμαθα καινούργιες δραστηριότητες που θα μπορούσα να χρησιμοποιήσω είτε στα διάφορα προγράμματα που συμμετέχω, είτε στη  δουλειά μου. Έχω και υλικό για αυτοαξιολόγηση. Οι συμμετέχοντες είχαν επιλεχθεί πολύ προσεκτικά και όλοι συνέβαλαν στο να είναι το επίπεδο εξαιρετικό.»

«Μου έδωσε μία δυνατή γεύση της σημασίας του να είσαι leader λύνοντάς μου απορίες στα πρακτικά ζητήματα. Εντόπισα αδυναμίες μου αλλά και τις δυνατότητές μου. Στο χρόνο που είχαμε στην διάθεσή μας, νομίζω ότι καλύτερα δεν μπορούσε να γίνει!!!»

«Ιδιαίτερα χρήσιμο ήταν το feedback που έλαβα μέσα από τις δραστηριότητες σχετικά με λεπτομέρειες της ομιλίας και πώς αυτές επιδρούν θετικά ή αρνητικά στον συνομιλητή μου. Σας ευχαριστώ»

18817414_10211477662651066_1329220593_o.jpg

«Το ότι πέρασα την Κυριακή με νέους ζεστούς και έτοιμους για δράση με χαροποίησε ιδιαίτερα σήμερα. Μου άρεσαν τα πάντα. Τα energisers που ήταν διασκεδαστικά και εποικοδομητικά. Οι δραστηριότητες ήταν διαφορετικές και πολύχρωμες. Και οι δραστηριότητες που φτιάξαμε, απίστευτες. Δεν ξέρω πώς θα μπορούσα να περάσω καλύτερα την μέρα μου»

18789645_10213147112579318_1529746007_o.jpg

«Το πρακτικό κομμάτι ήταν ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ. Ποιός πίστευε ότι σε μόνο 20 λεπτά, 5 άγνωστοί θα μπορούσαν να συνεργαστούν και να φτιάξουν δραστηριότητες για νέους. Με ενδυνάμωσε πραγματικά και μου έδωσε την ώθηση να γίνω πιο ενεργός σε ομάδες νέων.»

hyp logo.jpg

Τα σεμινάρια leader λαμβάνουν χώρο 2 φορές το χρόνο στην Αθήνα (άνοιξη και φθινόπωρο) και στην Θεσσαλονίκη (χειμώνα). Για περισσότερες πληροφορίες μείνε συντονισμένος/η στη σελίδα μας!

 

 

Σχολιάστε

